Kenens Jeffrey

Renovatiewerken aan de website

Voor sanitair specialist Kenens Jeffrey bvba voerden we een complete rebranding uit. Aan de naam sleutelden we niet. Door de uitstekende service groeide Kenens Jeffrey de afgelopen jaren uit tot een gevestigde waarde in Lummen en omstreken. Het logo kreeg daarentegen wél een opfrisbeurt.

Een fris logo met een vertrouwde basis

Een rebranding kan je vergelijken met een oude badkamer die door het team van Jeffrey onder handen wordt genomen. Dat is een kwestie van binnen het sanitairthema te blijven. Als eerste stap wordt alles gestript tot de essentie overblijft. Vertaald naar het voormalige logo zijn dat een kraantje en de initialen van Jeffrey. 

Op vraag van de klant bleef die basis ook behouden in het nieuwe logo. Daar vind je zowel het kraantje als de initialen terug. We verwerkten die basiselementen op een subtielere manier zodat ze heerlijk gestroomlijnd in elkaar overlopen. Het resultaat? Een doordacht logo dat alle elementen op magistrale wijze samenbundelt en in één oogopslag het bedrijf én de persoon erachter samenvat. 

Op vraag van de klanten goten we de basiselementen van het bestaande logo in een fris en herkenbaar logo.

Nieuwe website 

De tweede stap van de rebranding bestond uit een nieuwe website. Als sanitair specialist is het enorm belangrijk om een aantrekkelijke site aan te bieden. Dat straalt niet alleen vertrouwen uit, maar geeft toekomstige klanten ook een perfect beeld van wat ze van jou kunnen verwachten, zonder dat jij daar enige moeite voor hoeft te doen. Voor het ontwerp van de nieuwe website gingen we een samenwerking met het developmentteam van onze partner Tunity aan. 

Naast foto’s van realisaties om bij weg te dromen verzorgden we ook de copy om alle informatie duidelijk en correct weer te geven. Niets zo vervelend als een onduidelijke website waar je niet snel de nodige informatie terugvindt. Die frustratie zal je bij Kenens Jeffrey niet snel ervaren. 

Luchtige content 

Naast het vernieuwde logo en de spiksplinternieuwe website neemt ons creatieve team ook de socials voor zijn rekening. Daar vinden we een mooi evenwicht tussen foto’s van realisaties om bij weg te dromen en nuttige weetjes. Om de aandacht van de Facebookscroller te trekken, gebruiken we steevast afbeeldingen van hoge kwaliteit die aantrekken. 

En die aanpak wierp onmiddellijk zijn vruchten af. Na enkele weken stroomden de aanvragen binnen. Van een druppende kraan naar een constante straal, zeg maar.

Onder de indruk van dit succesverhaal? Neem een kijkje op de rest van onze website en ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen